Методичні рекомендації

12.Лют.2021

    9 лютого 2021 року на базі ЖДНЗ № 42 було організовано проведення нетворкінг семінару «Освіта для сталого розвитку – основний напрям в сучасній освіті».        До проведення семінару була запрошена експертка проєкту  «Освіта для  сталого розвитку»  Ринчковська Тетяна  Валентинівна.    Учасники семінару мали можливість обговорити питання виховання у дітей  дій, які спрямовані на … Продовжити читання “Нетворкінг семінар “Освіта для сталого розвитку””

Детальніше
14.Жов.2020
Детальніше
06.Чер.2019

    Те, як ми ставимося до дитини, та й не тільки до дитини, впливає на те, чи зможемо ми знайти спільну мову, досягти взаєморозуміння, задоволення, радість у відносинах. Що жлеaph –>     Важливо приймати її биться добре, відмінно вчиться, слухняна і т.д. Важливо поважати дитину як особливу людину, поважати її думку і почуття, і демонструвати … Продовжити читання “Основи родинного етикету”

Детальніше
09.Жов.2018

Пріоритетні завдання ЖДНЗ № 42 на 2018-2019 навчальний рік.         Активно впроваджувати іноваційні та інформаційні технології, передовий педагогічний досвід у роботі з педагогами та з дітьми, з метою підвищення рівня освіченості, розвиненості й вихованості дітей в межах Базового компонента дошкільної освіти.         Продовжувати забезпечувати умови для колекційної роботи з … Продовжити читання “Пріоритетні завдання на 2018-2019 навчальний рік”

Детальніше
17.Кві.2018

ПАМ’ЯТКА для роботи з дітьми з особливими потребами    Категорії дітей Особливості (порушення) Поради  Діти з мовленнєвими порушеннями –  мають функціональні або органічні відхилення у стані центральної нервової системи.  –  швидко виснажуються, втомлюються. Втома накопичується упродовж дня, тижня, що позначається на загальній поведінці, –  вони дратівливі, збудливі, мають рухову розгальмованість, не можуть спокійно сидіти, щось … Продовжити читання “Пам’ятка”

Детальніше