Методичні рекомендації

06.Чер.2019

    Те, як ми ставимося до дитини, та й не тільки до дитини, впливає на те, чи зможемо ми знайти спільну мову, досягти взаєморозуміння, задоволення, радість у відносинах. Що ж важливо в нашому ставленні до дитини?     Важливо приймати її. Це означає любити її безумовно. Просто тому що вона є, а не тому, що поводиться … Продовжити читання “Основи родинного етикету”

Детальніше
09.Жов.2018

Пріоритетні завдання ЖДНЗ № 42 на 2018-2019 навчальний рік.         Активно впроваджувати іноваційні та інформаційні технології, передовий педагогічний досвід у роботі з педагогами та з дітьми, з метою підвищення рівня освіченості, розвиненості й вихованості дітей в межах Базового компонента дошкільної освіти.         Продовжувати забезпечувати умови для колекційної роботи з … Продовжити читання “Пріоритетні завдання на 2018-2019 навчальний рік”

Детальніше
17.Кві.2018

ПАМ’ЯТКА для роботи з дітьми з особливими потребами    Категорії дітей Особливості (порушення) Поради  Діти з мовленнєвими порушеннями –  мають функціональні або органічні відхилення у стані центральної нервової системи.  –  швидко виснажуються, втомлюються. Втома накопичується упродовж дня, тижня, що позначається на загальній поведінці, –  вони дратівливі, збудливі, мають рухову розгальмованість, не можуть спокійно сидіти, щось … Продовжити читання “Пам’ятка”

Детальніше
17.Кві.2018

“Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості”.                                                                                       … Продовжити читання “Методичній рекомендації”

Детальніше